My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Sunday, September 22, 2013

Khaliffie lagi dan lagi


Assalamualaikum. 

Lately, aku rasa selalu berjaga time subuh. Beberapa minggu lepas pula tidur memang on time. Bukan juga pasal Khaliffie ni berjaga, nyenyaknya bukan main. Berjaga & merengek pun kalau mau menyusu. Ok intri kali ini saja saja, nothing special intri ya, cuma mau mengupload gambar Khaliffie tengah direct BF, disamping untuk memberi semangat kental bagi ibu2 diluar sana yg still BF baby u olls. Semalam tidur rumah my sister Manja. Saja datang melawat, lagipun terasa rindu tilam yang pernah aku & husband tido tido landing landing kononnya. Ya lah, sejak aku bujang, tunang & lepas kahwin aku tinggal sini, selepas kahwin haritu dari bulan Dec 2012 sampailah bulan Julai 2013 kami tinggal sini sementara rumah kami dlm proses pembelian & renovate. Tup tap, dah ada Khaliffie, rasa macam sesaat jak berlalu kan? Tetiba rindu pregnant. Hiks!



P/s ; Hari ini genaplah aku berpantang selama 35 hari, lagi 9 hari byebye confinement day. Tapi tidak merubah apa apa pun sebab aku x ikut sangat berpantang hihihi sebabnya keras kepala. Cuma, aku elak makan2 pedas, yg berbisa, minum sejuk (kadang2 curi minum hehe), hah kalau pakai stokin2 tu aku tapakai sebab rumah panas. Tp still pakai selipar dlm rumah. Tapi, set bersalin aku dah hampir habiskan. InsyaAllah akan sihat lah sepenuhnya. Ok guys, mo sambung tido. Jam sekarang 4:39 am. Huaaaaa!

K bye!

No comments: