My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Sunday, January 5, 2014

"Christina Perri ; Human"

"Cause I'm on a Human ~"

Assalam.

I've feel in love with this song. Mentang2 esok Monday Blues. Ok tiada kaitan.

Aku nak post sesingkat yg boleh. Tadi husband dinner, dia masak sedap. Boleh hancus meal plan aku yg kukuh itu. Syukur aku mampu halang daripada diserang. HAHA. Masa tercium ayam goreng yang dimasak menusuk kalbu hidung ku. Oh tidak! Tapi aku cubit sikit jak untuk hilangkan rasa ketidakpuashatian he he.

Bila aku kira jumlah intake calories aku hari ini, total semua tepat 1,000 cal. Utk lost weight, aku mesti jaga meal plan aku under 1,1600 cal (something). Ingat mau buat shake lagi, sebab tadi petang awal pula aku buat shake. Setiap shake anggaran cal = 150 cal sahaja. Best kan? Hihi. Disamping sihat dan penuh nutrisi, intake calories per day pun kurang. Less kolestrol gitu.

Esok, Aliff akan masuk nursery UMS. Mudahan semuanya berjalan dengan lancar. Syukurlah dekat sudah dgn mami & dadi. Hihi. Ok guys, itu saja sebab husb hint2 mau pakai laptop. K byeeee!!


Hehe sorry quality image kurang memuaskan ye. Terover resize pula gambar Aliff nangis manja2 mo nenen.

I LOVE YOU!!!!


No comments: