My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Our Anniversary Surman Shah & Afika

Thursday, December 19, 2013

Kelas ELC120

Assalam. Hollaaaaaa!

Hari ini ambik cuti. Applause to myself. Ceh cuti kunu tapi hasben ai busy dgn kerja. Sedih. Bagi menghabiskan masa cuti ku yg semakin kering, husband and i ke Eatons beli barang2 sekolah. Astaga punya excited. Since i tapernah ke IPTs, beli stationery adalah kelemahan ku. Konok.

Hampir sejam dalam Eatons, bajet ku cuma RM50 seja. Jimat tak jimat? Macam2 aku beli, yg paling aku suka ialah dictionery. Hah paling penting, termasuk calculator. Tapi sandiknya cashier tu ndak kira sekali ah calculator aku tu, bangang. Terpaksa aku mencari lagi esok ni. Haha ada juga alasan pegi stationeries. Lucuk.



        



















ohmygod ohmygod! Finally i found my most fav sneakers! Thanks to husb tolong pilih. Ingat mau angkat sudah Jack Purcell oldschool. Seriusssssss awesome habis! Mmg dae-bak lah, cuma isi dompetku tidak mengizinkan haha. Sling bag & pencil case tu by F.O.S, muraaaah sebab ada sale. Masa ai tgh packing2 bag tadi, ketawanya bah kunuk sebab dia blgnya mcm kanak2 mo pegi sekolah. Aikkkk...mengolok banar tau.

Oya, kelas pertama ku di UiTM ialah kelas ELC120 iaitu Integrated Language Skills : Listening. Nah haruslah excited kan? Wish me luck guys. 

Ok. sekian coretan ku pada petang ini. Amigos, Assalam. Bye!!


No comments: