My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Monday, December 16, 2013

Short updates

HAVE YOU HAD YOUR SHAKE TODAY?

Assalam, hari ni mau update singkat dan sesimple yang boleh. Hari ini hari ke-4 consume herbalife. Apa yg aku cuba nak sampaikan ini ialaaaaah, berat ku sudah turun 2kg. Alhamdulillah mungkin juga effect breastfeed Aliff kan, even sudah campur. Sob sob. Malam ini shake lagi, hasben buatkan sup sayur brokoli + kobis + isi ayam. 1 mangkuk habis nyom2, selepas minum sup aku terus buat shake bagi mengelak nafsu makan nasi attack daaakuuu. oh tidak.

                   

Kawan kawan! Aliff dah botak. Haha sudah macam castello. Ada muka samseng! Abg ipar hasben datang rumah pagi tadi, mmg niat untuk gondolkan aliff sudah agak lama sejak rambut aliff gugur. Hihi cumil betul kepala aliff bulat & shining2 gitu haha. 

NAH CUMIL KAN ALIFFFFF!! Maiiigaddddd!


Sejam lalu, dapat shock news. Apa shocknya itu? Biras kakak ku si Manja @ Kak Lang bagitau Alif sama2 dapat taska UMS bermula Januari 2014. Anduuuu bah. Alhamdulillah dapat juga Alif masuk even ramai yg cakap queue sangat2lah panjang dan ada yg masih KIV. Tapi semenjak dgr rumors projek Taska UMS akan diupgrade-kan ke Dewan Kuliah Pusat UMS yg agooook besar, so aku hantar jak borang Alif, masa tu aku tgh mengandungkan Aliff 7 bulan hihi. Rupanya dapat nama juga, lepas ni tidaklah jadi masalah dan bingung siapa yg mau jaga Aliff kan. Alhamdulillah.

DAN!

Sabtu ni aku dah start kelas. Huuuuuu punyalah hebaaaak eksaited aku membuak buak. Ya ampppppuuuun! Bag, pencil case & cardigan aku dah beli siap2. Esok pula shopping stationery. Part paling best! Doakan aku k?

Ok bye2! With love!