My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Friday, March 20, 2015

My Full Term (38 minggu)

Assalamualaikum peeps. peeps.

Hari ini ai cuti. Saja ambik cuti. Hehe. tidak tidak. Pagi tadi berklinik di Poliklinik, means weekly review. Dan, at the same time...kena jumpa sister di Klinik Kesihatan di Putrajaya, Telipok. Bila dah sampai di Klinik Kesihatan 1Malaysia, sister yang sepatutnya ai jumpa tiada dan hanya hari Selasa dia available. So, staf nurse ambik details ai dan nanti dorang akan call next week. What? Next week? oh em gee.

Hmm.

Actually, lepas review tadi, kandungan ada masalah sikit. Tp, ai takbleh nak cakap di sini sebab belum confirm utk check up. Besok ai akan buat check up semula dan bila dah dapat confirmation result, ai akan cerita dengan lebih details la yerr. But, don't have to worries much, tiada yg kronik sangat pon. Hihi.

Oh ya, last week , husband and ai ikut kelas father friendly di Hospital Likas. Syukur alhamdulillah, everything going smooth. Dan dah dapat sijil kebenaran pon. Ler tapi bukan sijil, cuma sekerat kertas size A5 haha kelakar. Ingat2 sijil yg laminate cantik2 kah. Dan besok final class which is exercise class di mana kena bawa yoga mat dan bantal. Tp memandangkan laki cakap sudah dapat sijil so kita skip la ya lagipun besok kena buat final checkup utk baby. Ok ok :)

Ok guys, i dont have any idea. Rasa macam nak minum starbucks chocolate & big apple ja. Oh my :|

K bye. Xo!

No comments: