My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Friday, June 1, 2012

Majlis Pertunangan 27 May 2012

Assalamualaikum, pembuka bicara.

Saat demi saat, minit demi minit. Selama berbulan bulan, berhari hari menunggu majlis pertunangan aku ditunggu akhirnya selesai juga. Syukur Alhamdulillah. Semoga majlis seterusnya dipermudahkan lagi.

Kali ini, aku terus beralih kepada gambar gambar yg telah diambil oleh para tukang ambik gambar serba boleh iaitu kak ngah aku dan adik aku si Natijut. Enjoy!










Hantaran 5 balas 7. Hantaran ini khas untuk tunangan yg bernama Surman Shah b. Abdul Salam, berasal dari Tawo, berbangsa Banjar, berumur 29 tahun, eh napa full details ni, ok ignore.
Hantaran ini digubah khas oleh KakLong saya yg serba boleh juga dalam make up dan gubah hantaran. Next project dia, design Candy Bar & PhotoBooth di majlis perkahwinan saya bulan November nanti. So, tepuk tangan ramai ramai! horee!










                              











Ok, diharap semua tenang membacanya. Setakat ni ja mampu aku upload. Terlalu banyak gambar, tp tidak semua dapat dimuaturun sbb banyak yg x menarik. Takut semua muntah melihatnya. ahak!

Maaflah, berat badan aku naik mendadak dan banyak gambar tidak selawa Fazura. eh?

Kepada tunangan aku, Selamat Bertunang dan Selamat menempuh hubungan dgn baik. Yg penting, bahagia! Di November nanti, kita jumpa lagi di tempat yg sama.

Aku sayang kau.

4 comments:

My name is Dayang said...

wah sama cntik sama padan. semoga bkekalan kak :)

Roy_mustang said...

Wow! Paling manang itu Canon hahah.... Any way tahniah ys ^^v

miza ismail said...

congratz dear.happy for both of u.:).

Rinah said...

Pica, congrats :D
Happy for you.
Nampak matang sdh ko di pic mu nie or maybe ko pki lipstick merah menyala kot ;P hehe
Congrats again