My 2nd Pregnancy

Lilypie Maternity tickers

Saturday, March 31, 2012

Aku kembali 2012

Selepas beberapa bulan, aku menyepi di laman blog aku sendiri. Saja untuk senangkan hati.
Juga untuk kesenagan orang lain, takut orang lain akan mengambil kesempatan.

Aku memang suka macam ni. Switch off to facebook pastu on balik. Apakan lagi blog aku kan? Actually, aku ada blog lain cuma sana privacy sikit. Some people jak yang tau, x pasal pasal heboh lagi kontroversi aku mau kahwin. eh?

Blog lama aku ni saja mau buka balik sebab blog baru aku seriushit boring. Sudahlah boring, bukan selalu update jugak kan. Wassaber pun aku lama x active. I'm sorry! So, Happy Earth Hour Bloggers!


#Muka yang dirisik pada 18 Mac yang lalu. Sila tunggu kisah selanjutnya.


1 comment:

Rinah said...

welcome back Picaa!
Ceciter ceciter ceciter...........................